1 בנובמבר 2010

וופל בר- בית קפה - ירושלים

אם גם בשבילכם אוכל הוא רק תירוץ לקינוח הגעתם למקום הנכון.
הרשו לי להציג בפניכם מסעדה בה למנות יש טעם גן עדן - וופל בר בירושלים.

למסעדת וופל בר שלושה סניפים ברחבי ירושלים אשר שופצו לאחרונה וכיום הם גם נראים טוב וגם מרווחים.
כמצופה - המסעדה מתמחה בהכנת וופל בלגי שלא מהעולם הזה. עם זאת ניתן למצא בתפריט קינוחים נוספים ומנות מלוחות נהדרות.

את המסעדה הכרתי לפני חמש שנים. הייתי חיילת וחזרתי הבייתה לאחר שבועיים מתישים בבסיס. התחשק לי משהו מתוק שיעורר אותי. בעודי הולכת ברחוב שלומציון המלכה בירושלים ניתקלתי בשלט קטנטן ועליו היה כתוב "וופל בר". המקום היה אז מאוד קטן אבל כחובבת קינוחים מושבעת החלטתי לתת לו צ'אנס.
בתפריט היה היצע מכובד של מנות מלוחות וקינוחים. אני הזמנתי את "וופל בננה בום" - קרם וניל + שוקולד בלגי חם + בננות מוקרמות בגלידת בננה חמה.
בזמן ההמתנה כיבדה אותי המלצרית באייס קפה בכוסית קטנה וציידה אותי מראש בכוס מים קרים (כל המתוק הזה ללא מים לא עובר :) )
לאחר כ-10 דקות של המתנה, "דפקה" המנה שלי כניסה של מלכה. היא הורדה במעלית קטנה מהמטבח בקומה השנייה אל הקומה הראשונה והוגשה אליי על ידי המלצרת עם קישוטים מרהיבים של שוקולד, קצפת ופירות.

אומרים שתמונה שווה אלף מילים... אז הרשו לי לשתף אתכן בתמונה מתוך האתר של וופל בר :


 אין דברים כאלה !!


גם המנות המלוחות במקום מצויינות. במידה ותבקרו במקום אל תשכחו לא להתפוצץ מהמנה המלוחה ולדאוג לשמור מקום של כבוד לוופל.

הרבה ירושלמים נוטים לומר ש"בבט" הוא הוופל בלגי הכי טעים בארץ, הרשו לי לומר  - הם טועים ובגדול !
אז בפעם הבאה שאתם בירושלים, אל תשכחו לקפוץ ולבקר שם :)

פרטי המסעדה
שם: וופל בר
כתובת: שלומציון המלכה 18, הלל 6, דרך בית לחם 41 - ירושלים
כשרות : יש
מנות מומלצות :
- וופל שמנת אוכמנויות ודובדבנים
- וופל קרפ קפה - קרם שוקולד, שוקלד בלג חם + שוקולד צ'יפ לבן
- לאפה טוסט עיזים : גבינת עיזים, פסטו, חציל קלוי וגבינה בולגרית
- מחירים : 40-60 ש"ח בממוצע

אתר המסעדה

תגובה 1: