2 בנובמבר 2010

דיינרס בר - ראש הנקרה

יש אנשים שאוהבים לטייל, יש אנשים שאוהבים לאכול ויש אנשים שאוהבים לשלב בין שניהם. אני נמנית עם הסוג השלישי.
לפני כחודשיים נסענו אני וחברי (לפי בקשתו אני אוסיף את שם התואר "חתיך" ) לטיול בנקרות של ראש הנקרה.
כן כן...  אני יודעת שהבלוג הזה הוא בלוג מסעדות, אבל אינני יכולה שלא לשתף אתכם בחוויותיי מהמקום. האתר המדהים של ראש הנקרה כולל רכבל שממנו יורדים אל הנקרות, סיור בנקרות, חזיון אור קולי (ככה הם מתעקשים לקרא לזה...) על ההיסטוריה של המקום ובתוספת של כ- 50 ש"ח סיור על חוף הים עם אופניים המיועדות לזוג.
מצ"ב תמונות :)

הנקרות

 טיול האופניים

לאחר הטיולים היינו יותר ממוכנים להגיע אל החלק העיקרי של הטיול - האוכל.
מזלנו שממש מעל הנקרות נמצאה מסעדת הדיינרס בר.

המסעדה ממוקמת מעל הים והקיר החיצוני שלה הוא שקוף כך שהנוף הנפלא של הים מקשט את כל המסעדה!!
מלצר חביב ניגש אלינו ולקח מאיתנו במהרה את ההזמנה.
ההמתנה לאוכל כמעט ולא הייתה מורגשת משום ששנינו נשארנו פעורי פה למראה היפה של הים מחלון המסעדה:

הנוף מחלון המסעדה. 

גם אני וגם חברי הזמנו פרגיות עם תוספת של אורז והום פרייז. האוכל היה ממש טוב והמגוון היה עשיר. 

מה שאני זוכרת מהחוויה הזו הוא היחס הטוב שקיבלנו מהמלצר, את הנוף המהמם ואת הפשטות של המנה שהייתה טובה, לא יקרה וממש ממש משביעה.

אז עד לפוסט הבא תזכרו ותשננו את המשוואה הבאה : אוכל טוב+ נוף מהמם = שלמות !!!!

פרטי המסעדה:
דיינרס בר 
אתר התיירות של ראש הנקרה
כשרות : לא זוכרת... אבל מה שבטוח שלא מכרו שם "יצורי" ים או בשר לבן
ההמלצה שלי - אל תתעצלו, לכו תהנו מהמקום ומהאוכל 

אתר המסעדה
(יש לגלול עד סוף הדף)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה