14 בנובמבר 2010

טירמיסו - בית קפה - אשדוד

עוד שבת משעממת עברה חלפה לה, וחשבתי היכן אוכל לבלות את המוצ"ש שלי לפני החזרה לעוד שבוע של עבודה.
כמובן שהפעם הייתי מאוד יצירתית והחלטתי לצאת... כן אתם לא תאמינו - ל-א-כ-ו-ל !!!

יחד עם חברותיי נסענו לבקר את כוכב הדרום המתולתל שלי (והמבינה תבין ) אל העיר הרביעית בארץ בגודל האוכלוסייה - אשדוד סיטי!
מסתבר שאשדוד היא לא עיר שיש בה רק הרבה עולים חדשים מצרפת... ואין בה רק נמל , יש בה גם מסעדות טובות.
באותו הערב היינו חבורה מגוונת - שומרת כשרות וצמחוני אחד, ולכן החלטנו לסעוד את ליבנו במסעדה החלבית - טירמיסו.
כשהגענו למקום המסעדה הייתה מלאה באנשים אך למזלנו המארחת מצאה לנו איזו פינה להושיב אותנו. בעודנו בוחרים את המנות שמנו לב לעובדה שבמסעדה יש המון זוגות... כנראה שזהו מקום טוב לצאת באשדוד לדייטים ראשונים. :)

לאחר בחירת המנות התחלנו לשחק במשחק - "זהה את הדייט ". שתדעו לכם שזה אחלה משחק להעביר אתו את הזמן בהמתנה למנות במסעדה. כל שעליכם לעשות הוא להסתכל על זוג מסוים שיושב במסעדה, ועל ידי שפת הגוף של הבחור והבחורה לנסות לזהות אם זוהי פגישתם הראשונה. (אני הגעתי לרמת מיומנות ואבחנה כה מדויקת עד כדי כך שאני יכולה ללכת בסוף הפגישה ולומר לבחורה אם הבחור יתקשר אליה מחר או לא...)

כאשר המנות הגיעו הצטערנו שהמלצרית לא שמה עליהן שלט אזהרה - הצלחת הייתה חמה בטרוף וכמעט קיבלתי כוויה ביד בדרגה 3 !!!!! האדים הגיעו לי עד לאף ועשו לי את המוח well done !!!! אבל למי יש כח להתלונן כשמולי יושבת מנה של רביולי, למולי מנה של לזניה ולשמאלי מנה של תפוח אדמה מוקרם ?
לזניה

רביולי

תפוח אדמה מוקרם

בנוסף לשלושת המנות הללו הזמנו גם סלט פטריות מוקפצות בטריאקי. לעומת שאר המנות הסלט אכזב (הרגשנו שקיבלנו טריאקי בתוספת ירקות). כשביקשנו מהמלצרית להחליף את המנה קיבלנו ממנה פרצוף חמוץ. מצאנו עצמנו מסבירים לה שסלט אמור להיות מורכב מירקות ולא ממיץ טריאקי. לבסוף המלצרית הבינה לליבנו והחליפה לנו את המנה.
לסיום קינחנו בכדור גלידה בטעם קוקוס מצופה בפקאן מסוכר ורוטב טופי .

אז אם אתם מחפשים מקום טוב לאכול בו ארוחה חלבית/ מקום טוב לקחת בחורה לדייט ראשון - אל תשכחו את טירמיסו !